Reklam.

Lord vilka dåliga reklamfilmer det finns! Trodde det skulle intressera köpare, inte få dem att känna rysningar av obehag och irritation?

Ta t ex 3-reklamen, telefonjack -nejtack. FINNS DET NÅGOT MER IRRITERANDE? Att den sänds varannan minut hjälper inte heller.. Sen förstår jag inte hur det ska fungera att få hemtelefon i mobilen, ska det ringa till hela familjens mobiler samtidigt då? Nu är det kanske jag som är blåst, men jag förstår inte.

Telenors reklam är inte heller så trevlig, den gör mig mest stressad med jingeln till.

Därimot älskar jag Hi-fi klubbens reklam, den med hamstern som attackerar killen till låten maneater av Hall&Oates. Skrattade så jag grät första gången jag såg den. Vet egentligen inte varför jag tycker den är så kul... =)


Kommentarer
Postat av: fuck you i am from småland

Hej! Har du nått bra tips på nån/några bra bloggar? :)

2010-04-01 @ 17:03:50
URL: http://martinastork.blogg.se/
Postat av: j

Ja, det beror på vad du är ute efter =p.

Finns många bra bloggar där ute, om allt och ingenting. Tips är att gå inte på www.bloglovin.com och söka under kategorierna. Personligen gillar jag "humor"-kategorien =)

2010-04-01 @ 22:05:13
URL: http://mostlyus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0