Back at work

Dags för en ny vecka på jobbet (jobben). Just nu är jag inte alls sugen på att jobba igen, men å andra sidan hur många gånger är man verkligen sugen på att jobba? Jag vet inte varför jag är så motsträvig, har nästan haft ångest över att gå tillbaka till avdelningen ett par dagar nu. Kanske har jag stött på en vägg, inte att jag har gått in i den, bara uppmärksammat den. Jag vill inte jobba så mycket som jag gör, aven om det är ett nödvändigt ont. För om jag inte jobbar, har jag inte pengar, och då kan jag inte göra allt som gör lediga dagar så roliga. Fast om jag ska vara ärlig gör jag inte så mycket när jag väl är ledig för att jag är så trött efter allt jobb... Å, vad jag längtar till semester. Bara 60dagar kvar. 60 dagar att tjäna ihop pengar. 60dagar att gå ner 5kg. 60 dagar att stå ut. För tre veckor. Önskar det vore tre månader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0