Livet

Livet har sina många omvägar. Eller stryk det, livet har många vägar punkt (.)
Den sista veckan har hela tre av mina nära vänninor brytit med sina sambor, eller de har brutit med dem (inte för att det spelar så stor roll). Vad ska man säga? Även om jag har varit där själv, eller för att jag har varit där själv, vet man att man inte vill höra, "det blir bättre snart" eller någon annan uttjatad kommentar. Jag vill bara att de ska må bra. Så även om jag vet att det kommer kännas bättre snart och att de kommer komma ur denna svacka, så är det bäst att inte komma med den gamla refrängen. Bättre att bara säga att man finns om de behöver en. Vilket de vet.

Jag finns här tjejer, om ni behöver mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0