Uppdaterat status

Jag längtar till helgen! Då blir det mys och fest, för jag är äntligen ledig!

Jag har dessutom bråkat med en vän denna vecka. Inget jag brukar göra, för jag är tydligen "för snäll". Utan att gå in för djupt på varför, så kan vi säga att det beror på kompisen totala brist på självrespekt, och respekt för andra. Vem fan svarar "det gör inget" på "jag svarade inte på mobilen de tre gångerna du ringde imorse för att som du vet jobbar jag natt och jag sover då"? Dessutom är jag lagom trött på alla samtal som verkar gå i repris. Hur länge kan man älta samma sak om och om och om igen? Ett år av att bara prata om sig själv och sina dilemman utan andra samtalsämnen. Jag blir tokig.

Sen läste jag katrin whats-her-name's blogg häromnatten. Hade lite ledig tid över på jobbet och snubblade in där. Ja, titeln "fuck you right back" borde ha tipsat mig om innehållet, men jag skummade igenom ändå. Hon och Bingo föräldrar? Stackars unge. Får mig att tänka på den där reklamen med de två studentskorna och honom. Kul när ungen blir äldre och pappa stöter på kompisarna och undrar om han får fotografera dem lättklädda. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0