Kommentarer

Ibland när jag sitter på nätterna och dokumenterar lyssnar jag på musik från youtube. Ibland skummar jag även kommentarerna som folk lämnar till olika klipp och video. Blir allt som oftast förvånad över vad folk irriterar sig på och på vilka sätt de väljer att lämna sina (läs: negativa) "cyberfotavtryck" på. Om man nu inte gillar en artist, eller stör sig på vad de har för kläder, sätt etc. varför TITTAR de då? Det är väl bara att låta bli? (Nu pratar jag specifikt om artister som har video och musik.) Varför ägnar man tid åt att skriva all detta bittra hat både till artisten och människor som faktiskt gillar musiken?

Denna fundering gäller också diverse bloggar och debattinlägg. Om man inte har något konstuktivt att tillägga, utan ska bara förolämpa människor för deras åsikter i helt meningslösa meningar, varför göra det alls? Vad vinner dessa människor på det?

puust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0