Wee.. startar om på ny kula.

Nu har jag gjort det. Startat en blogg. Jag undrar egentligen varför jag har gjort det, jag har ju dagböcker som fungerar utmärkt att skriva i. Bloggen kommer fungera ungefär likadant. Men jag tror att på något sätt att det betyder att någon, någonstans, kommer kunna läsa den och då kommer jag ha lämnat ett fotspår, oavsett hur obetydligt.

Idag är jag orolig. Det är förvisso inget ovanligt. Men det jag oroar mig för idag är huruvida jag kommer få jobb. Det kommer nog ordna sig, men just nu verkar det väldigt svalt ute på jobbmarknaden. Jag under egentligen varför jag är sån. En "worrier". Jag oroar mig för allt. Jag funderar ständigt, vilket är bra på ett sätt. Det heter väl att "Jag tänker, alltså finns jag?". Men problemet är att ibland oroar jag mig för att jag oroar mig så mycket. Det blir en ond cirkel som ni förstår. Undrar hur man blir sån, en worrier. Det får jag nog ta och fundera på lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0